Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Maria ...... - 14 mars 2012 17:43


                    Maja´s perspektiv


-Maja vakna nu. Du måste åka. hörde jag mamma ropa från köket.


Idag skulle jag och Lisa, Amanda , Bea och Denise åka till London.


vi har köpt ett hus där så nu ska vi åka dit.


- Gumman tjejerna kommer nu skynda på ni måste åka snart.


- Jaja jag kommer nu


               På flygplatsen.


- Jag kan inte förstå att vi ska bo i London, shit vad roligt. skrek amanda ut


- Du kan ju skrika lite högre. skojade Bea


- Hur mycket är klockan? frågade jag


- Den är 11.10


- VAA skynda planet går 11.30 Skrek Denise ut

Vi checca in och letade nu efter våra platser

Jag skulle sitta vid Lisa och Bea

Denise och Amanda satt bakom oss.

Jag sätte in hörlurarna och One Direction- I Wish började.

Jag somnade direkt

- Maja vakna nu vi är framme i London. hörde jag Lisa säga

-Okej jag kommer nu. Sa jag

när vi kom ut så väntade vi på en taxi.

Tillsist kom det

Denise,Bea,Amanda delade taxi medan jag och Lisa delade.

När vi var framme så gick vi fram till huset.

 ( Så såg huset ut )

- Vi mäste välja rum. Sa Denise medan hon sprang upp

Alla hade en Walk-in-closet.

Huset var stort och våra föräldrar delade på betalnings summan.

bakom huset så hade vi en stor pool.

Vi hade varit här för en vecka sen och städat och stält alla möbler vart dom skulle stå så vi skulle slippa göra det när

vi kom hit.

                                                  
                                                  
                                                  
                    

Det här var första kapitlet förlåt om den var för kort men jag måste plugga för vi har engelsk prov på fredag.

Det här kapitlet var tråkigt men One Direction kommer komma in i nästa kapitel.

i mårgon så har vi studie dag så vi har ingen skola men jag ska till stan men det KANSKE kommer ett litet kapitel imårgon.

Snälla Komentera :)


Av Maria ...... - 14 mars 2012 16:53

Hej Hej

Den här novellen handlar om one direction

det handlar om 5 tjejer och 5 killar

Men aja

ni får se

men jag kommer inte kunna skriva varje dag för vi har prov och läxor och annat skit

men jag ska försöka skriva så fort jag får chansen

Hoppas ni kommer kolla in bloggen mer än en gång

OBS: Ja suger på att skriva men jag kommer försöka

Hej då

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards