Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Rubrik saknas

Av Maria ...... - 14 mars 2012 17:43


                    Maja´s perspektiv


-Maja vakna nu. Du måste åka. hörde jag mamma ropa från köket.


Idag skulle jag och Lisa, Amanda , Bea och Denise åka till London.


vi har köpt ett hus där så nu ska vi åka dit.


- Gumman tjejerna kommer nu skynda på ni måste åka snart.


- Jaja jag kommer nu


               På flygplatsen.


- Jag kan inte förstå att vi ska bo i London, shit vad roligt. skrek amanda ut


- Du kan ju skrika lite högre. skojade Bea


- Hur mycket är klockan? frågade jag


- Den är 11.10


- VAA skynda planet går 11.30 Skrek Denise ut

Vi checca in och letade nu efter våra platser

Jag skulle sitta vid Lisa och Bea

Denise och Amanda satt bakom oss.

Jag sätte in hörlurarna och One Direction- I Wish började.

Jag somnade direkt

- Maja vakna nu vi är framme i London. hörde jag Lisa säga

-Okej jag kommer nu. Sa jag

när vi kom ut så väntade vi på en taxi.

Tillsist kom det

Denise,Bea,Amanda delade taxi medan jag och Lisa delade.

När vi var framme så gick vi fram till huset.

 ( Så såg huset ut )

- Vi mäste välja rum. Sa Denise medan hon sprang upp

Alla hade en Walk-in-closet.

Huset var stort och våra föräldrar delade på betalnings summan.

bakom huset så hade vi en stor pool.

Vi hade varit här för en vecka sen och städat och stält alla möbler vart dom skulle stå så vi skulle slippa göra det när

vi kom hit.

                                                  
                                                  
                                                  
                    

Det här var första kapitlet förlåt om den var för kort men jag måste plugga för vi har engelsk prov på fredag.

Det här kapitlet var tråkigt men One Direction kommer komma in i nästa kapitel.

i mårgon så har vi studie dag så vi har ingen skola men jag ska till stan men det KANSKE kommer ett litet kapitel imårgon.

Snälla Komentera :)


 
 
Ingen bild

Amanda

14 mars 2012 18:28

Åh så spännande! :D allting blir bara mer spännande och intressant när man själv är med! :D

Maria ......

15 mars 2012 12:24

jag ska försöka få in killarna i nästa kapitel

 
Ingen bild

Sara

15 mars 2012 12:18

Vaddå inte skriver bra?.....det var jätttttebrra<3

Maria ......

15 mars 2012 12:23

tack så mycket

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria ...... - 13 april 2012 12:04

Hej Hej jag har inte lagt upp ett nytt kapitel för att vi har haft läxor och just nu så är jag sjuk men jag ska försöka sitta vid datorn och skriva ett nytt kapitel jag bloggar från min ipod just nu men jag ska bara upp och äta frukost och sen byta o...

Av Maria ...... - 2 april 2012 16:03


tidigare: Vi styrde oss mot nandos. När vi var framme beställde vi och satte oss och åt. På vägen hem bestämde vi oss att ha en film maraton hos oss och senare skulle dom sova här. Vi åkte hem till killarna och sen åkte jag och Liam för att ...

Av Maria ...... - 31 mars 2012 16:46


Hellu Jag ska skriva ett kapitel snart men jag har inga ideer Vad vill ni att det ska hända? har ni några ideer snälla komentera och säg om ni har Skulle uppskatta er hjälp Love ya Bjuder på en bild  med Harry och Louis     ...

Av Maria ...... - 30 mars 2012 20:01

   tidigare: - Tack sa han och log mot mig - Varsågod svarade jag och log tillbaka Plötsligt ställer han sig upp jag tänkte precis undra vad han gjorde när han drog av sig sin tröjja och sina byxor mina ögon fastnade på hans mage shit vilken ...

Av Maria ...... - 27 mars 2012 17:39


tidigare: - Du behöver inte säga förlåt jag gillar dig också sa jag och log mot honom han log också - ska vi gå in nu ? undrade han - ja det tycker jag vi gör svarade jag tillbaka han tog min hand och vi gick in -----------------------...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards