Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Kapitel 6 - Flour War and Shopping

Av Maria ...... - 30 mars 2012 20:01

   tidigare:

- Tack sa han och log mot mig

- Varsågod svarade jag och log tillbaka

Plötsligt ställer han sig upp jag tänkte precis undra vad han gjorde när han drog av sig sin tröjja och sina byxor mina ögon fastnade på hans mage shit vilken snygg mage tänkte jag för mig själv

Han la sig brevid mig och mina ögon lock började bli tyngre och tyngre till slut somnade jag

__________________________________________________________________________________________________

 Bea´s Outfit Amanda´s Outfit    DeDenise Outfit   Lisa´s Outfit     Maja´s Outfit   Killarna´s outfits

Lisa´s perspektiv

jag vaknade av att någon fnissade och sedan så kände jag kallt vatten över hela mig

- AAAAAAAAAAAA VAD FAN GÖR NI? frågade jag men ingen svarade för att alla garvade så jävla mycket

- ÅÅÅÅ VAD SKA JAG HA PÅ MIG NU DÅ? frågade jag men dom svarade fortfarande inte utan bara låg och skrattad.

- Kom du kan låna några kläder från mig sa Liam och drog mig mot hans rum

efter några minuters letande så kastade han en tröja och en byxa på mig

- Här du kan ha på dig dom sa han

- okej tack men vart är badrummet? undrade jag

- Där borta sa han och peckade på en dörr lite längre bort

Jag gick till badrummet och byte om Tröjan vvar lite stor och byxan var jätte stor så jag fick vika upp  där nere vid fötterna.

när jag gick ut från badrummet så gick jag till vardagsrummet men ingen var där så jag fortsätte mot köket,

 det var bara Liam där

- Vart är dom andra ? frågade jag Liam

- dom gick hem för att byta om och hämta pengar

- Pengar? till vad? undrade jag

- Tjejerna ville ut och shoppa och niall ville ut och äta i nandos svarade han

- Jippie vi ska shoppa svarade jag och hoppade runt

- Hahah

Efter några minuter hade vi ätit färdigt så nu skulle vi bara diska

Liam´s mobil vibrerade och han tog upp den för att svara och han gick iväg mot hallen

- Det var Louis sa han

- Jaha vad ville han ? undrade jag

- Han sa att tjejerna ska dusha först så dom kommer när dom är klara svarade han

- Ska dom hämta kläder till mig också ? frågade jag

- Aa dom har packat ner några kläder och skor till dig

det hade gått tio minuter och vi satt och kollade på tv

- Ska vi baka något medans vi väntar? frågade Liam

- Visst men vad ska vi baka svarade jag

- hmm.........

- Jag vet vi kanske kan göra en kladdkaka ? undrade jag

- Okej kom då sa han och gick till köket

vi hade lagt ut allt vi behövde på diskbänken

när Liam skulle hälla i Mjöl så tog han det och slängde på mig

- Aa vad var det bra för? frågade jag men han bara skrattade så jag tog också lite mjöl och slängde på honom och det fortsätte så tills Liam´s mobil ringde och han var tvungen att svara

- Killarna och tjejerna är på väg nu så jag tror vi måste städa nu sa han när han kom tillbaka

- Hahahah aa det måste vi svarade jag

vi städade och gjorde klart kladdkakan när vi var klara med smetenså kom dom andra och undrade vad som hade hänt med våra kläder och vi sa att vi hade ett mjölkrig

- Här är dina kläder gå och byt om nu sa Bea och gav mig en påse med kläder i 

- Får jag låna dushen? frågade jag  Liam

- Ja det får du, det finns handukar i skåpet sa han

jag gick in i dushen och tvättade håret för att det var helt mjöligt

När jag var klar byte jag om och gick ut ur dushen.

Jag gick till köket där alla satt och åt kladdkakan jag och Liam bakad

- Vill du ha lite? undrade Liam men jag bara skakade på huvudet och gick för att kamma håret jag kammade håret och gjorde en fläta på sidan

när jag var klar så gick alla ut och tog på sig skorna

Klockan var bara 1  så vi hade god tid på oss att shoppa

Vi gick runt lite på stan tills vi såg victoria secret affären vi tjejer gick direkt in dit men killarna stanade kvar ute och satte sig på en bänk lite längre bort

    

När vi kom ut från affären så hade alla en påse var

vi gick in i forever 12 och prövade massa kläder denna gången kom killarna in med oss

vi kom ut ännu en gång med påsar i handen

jag tjatade länge tills vi gick till Louis Vuitton Jag älskar deras väskor dom är så snygga

Jag gav alla mina Louis Vuitton väskor och skor jag hade till min syster som är kvar i sverige

     

Jag köpte två väskor och en plånbok  från Louis Vuitton och sen så gick vi in på Tiffany & Co jag hittade en jätte fin klocka som jag skulle köpa nästa gång jag kom hit, Jag hade bara 1000 kr med mig så klockan får vänta denna gång

- Kan vi inte gå och äta nu Sa Niall

- Jag tycker vi gör det jag är jätte hungrig svarade Bea

Vi styrde oss mot nandos.

När vi  var framme beställde vi och satte oss och åt.

På vägen hem bestämde vi oss att ha en film maraton hos oss och senare skulle dom sova här.

Vi åkte hem till killarna och sen åkte jag och Liam för att köpa ships,Godis,Drika och popcorn resten skulle hyra filmer

När vi hade fixat allt så kunde vår film maraton börja

__________________________________________________________________________________________________

Så kapitel 6 är ute nu jag har fått skriva den 3 gånger första gången när jag hade skrivit den så stängdes datorn av helt plötsligt för att laddaren hade åkt av andra gången så stängde min bror av den och det här var den tredje

Vårt påsklov börjar på måndag så jagkommer kunna skriva lite mer om jag inte gör något

Men aja Hej Då

Kommentera så blir jag superduper glad :)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria ...... - 13 april 2012 12:04

Hej Hej jag har inte lagt upp ett nytt kapitel för att vi har haft läxor och just nu så är jag sjuk men jag ska försöka sitta vid datorn och skriva ett nytt kapitel jag bloggar från min ipod just nu men jag ska bara upp och äta frukost och sen byta o...

Av Maria ...... - 2 april 2012 16:03


tidigare: Vi styrde oss mot nandos. När vi var framme beställde vi och satte oss och åt. På vägen hem bestämde vi oss att ha en film maraton hos oss och senare skulle dom sova här. Vi åkte hem till killarna och sen åkte jag och Liam för att ...

Av Maria ...... - 31 mars 2012 16:46


Hellu Jag ska skriva ett kapitel snart men jag har inga ideer Vad vill ni att det ska hända? har ni några ideer snälla komentera och säg om ni har Skulle uppskatta er hjälp Love ya Bjuder på en bild  med Harry och Louis     ...

Av Maria ...... - 27 mars 2012 17:39


tidigare: - Du behöver inte säga förlåt jag gillar dig också sa jag och log mot honom han log också - ska vi gå in nu ? undrade han - ja det tycker jag vi gör svarade jag tillbaka han tog min hand och vi gick in -----------------------...

Av Maria ...... - 25 mars 2012 17:41

tidigare: Zayn´s perspektiv - Tjejor vad ska ni göra på idag ? undrade jag när jag och Maja var i vardagsrummet - Ni kan väl komma hem till oss så badar vi i vår pool sa Denise och alla hållde med så jag, Liam och Niall gick och bytte om och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards