Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

Kapitel 3 - Myskvällen

Av Maria ...... - 24 mars 2012 12:49

Tidigare:

Amanda´s Perspektiv

 Maja hade med sig sin system kamera som hon köpt innan vi åkte till London så hon tog massa kort på vägen hem till killarna

När vi hade kommit till Louis och Harry´s lägenhet så hade dom köpt massa godis och drika .

När vi frågade vilken film vi skulle kolla på så sa dom att det var en läskig som heter

__________________________________________________________________________________________________

    

Maja´s perspektiv

- Den heter The Grudge  sa Louis och han Skrek när han sa The Grudge 

Jag blev rädd bara av att höra namnet The Grudge  usshh vad äkligt jag hatar den fiilmen

- Jag vågar inte kolla på den sa jag och alla började skratta

- hahah om ni bara viste hur rädd Maja blev när hon såg den hon kunde inte sova hela helgen hörde jag Amanda säga

- Jag kan skydda dig babe sa Zayn och jag kände hur jag blev röd i ansiktet

Jag kan inte förstå att  ZAYN JAWAAD MALIK kallade mig babe

- Kom igen sätt på filmen nu då sa Harry

Zayn´s perspektiv

Det är något specielt med Maja hon är så jävla snygg

Varje gång det kom upp något läskigt så hoppade hon till och kom närmmare mig

när filmen var slut hadde alla tjejer sovit så  vi bestämmde att vi också skulle sova här så vi tog fram madrasser vi skulle sova på och Louis bärde Denise till hans rum där dom skulle sova och Harry bärde Amanda till hans rum där dom skulle sova.

Jag bärde upp Maja och la henne på Madressen på

golvet och kröp ner brevid henne

Jag såg att Liam Och Niall hade gjort samma sak fast på Lisa och Bea

Efter några minuter så sov jag

                                   nästa morgon

-Zayn Vakna nu hörde jag någon säga jag öpnade och såg Maja hon var riktig snygg

- bara 5 minuter till sa jag och drog upp täcket över huvet

- Nej Nu sa hon och trog bort täcket

-  hur mycket är klockan? frågade jag henne

- 12:30 så gå upp nu svardae hon

- 12:30 varför har du inte sagt något då ? frågade jag

- Jag säger nu så kom igen svarade hon och gick mot köket medans hon sa att jag skulle gå upp för att dom hade gjort pankakor

Precis  när hon sa Pankakor så gick jag genast upp ur sängen och spran förbi henne till köket och hon kom skratande efter mig.

- Ska inte dom andra äta ? frågade jag

- Nej dom har redan ätit svarade hon och tog en tugga från hennes pankaka

efter några minuter så var vi klara och bara satt och snacka om allt mellan himmel och jord

hon var verkligen en bra lyssnanre jag kunde berätta allt för henne också om jag bara känt henne några timmar

Jag fick också reda på att hon och Lisa va directioners

- Vad ska ni hitta på idag då ? frågade jag henne

- inget vad jag vet dom kanske har hittat på något svarade hon

- Ska vi gå och fråga undrade jag

- Sure svarade hon

                                 i vardagsrummet

- Tjejor vad ska ni göra på idag ? undrade jag när jag och Maja var i vardagsrummet

- Ni kan väl komma hem till oss så badar vi i vår pool sa Denise

och alla hållde med så jag, Liam och Niall gick och bytte om och vi bestämmde att vi skulle mötas hos tejerna

dom gav oss adressen till deras hem.

__________________________________________________________________________________________________

SÅ kapitel 3 är ute nu hoppas ni gillar den.

Den blev lite kort men jag kanske skriver kapitel 4 idag också men bara om jag har tid

En fråga bara tycker ni jag ska skriva engelska när killarna pratar eller om någon pratar med killarna

kommentera så blir jag jätte glad



 
 
Ingen bild

Denise

24 mars 2012 19:20

blev typ helt åhhh när jag läste att louis bärde mig, hahhah skulle gärna vilja ha en moment med oss fast då dör jag antagligen.

Maria ......

25 mars 2012 14:30

hahah jao
Det kanske jag kan lägga in i kapitel 4 eller något :)

 
En hemlis!

En hemlis!

25 mars 2012 17:30

Hej där!!
Har nyss skapat en blogg där jag skriver en novell och det vore asgullig om du kanske kunde länka den eller kanske bara gå in och ta ett kik? :)
Dela, kommentera, läääääs! :)
Kramis!!

http://drommaromonedirection.blogg.se

Maria ......

25 mars 2012 17:40

Sure :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria ...... - 13 april 2012 12:04

Hej Hej jag har inte lagt upp ett nytt kapitel för att vi har haft läxor och just nu så är jag sjuk men jag ska försöka sitta vid datorn och skriva ett nytt kapitel jag bloggar från min ipod just nu men jag ska bara upp och äta frukost och sen byta o...

Av Maria ...... - 2 april 2012 16:03


tidigare: Vi styrde oss mot nandos. När vi var framme beställde vi och satte oss och åt. På vägen hem bestämde vi oss att ha en film maraton hos oss och senare skulle dom sova här. Vi åkte hem till killarna och sen åkte jag och Liam för att ...

Av Maria ...... - 31 mars 2012 16:46


Hellu Jag ska skriva ett kapitel snart men jag har inga ideer Vad vill ni att det ska hända? har ni några ideer snälla komentera och säg om ni har Skulle uppskatta er hjälp Love ya Bjuder på en bild  med Harry och Louis     ...

Av Maria ...... - 30 mars 2012 20:01

   tidigare: - Tack sa han och log mot mig - Varsågod svarade jag och log tillbaka Plötsligt ställer han sig upp jag tänkte precis undra vad han gjorde när han drog av sig sin tröjja och sina byxor mina ögon fastnade på hans mage shit vilken ...

Av Maria ...... - 27 mars 2012 17:39


tidigare: - Du behöver inte säga förlåt jag gillar dig också sa jag och log mot honom han log också - ska vi gå in nu ? undrade han - ja det tycker jag vi gör svarade jag tillbaka han tog min hand och vi gick in -----------------------...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards