Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Kapitel 5- Party

Av Maria ...... - 27 mars 2012 17:39

tidigare:

- Du behöver inte säga förlåt jag gillar dig också sa jag och log mot honom

han log också

- ska vi gå in nu ? undrade han

- ja det tycker jag vi gör svarade jag tillbaka

han tog min hand och vi gick in

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


   

Liam´s Perspektiv

Klockan var 03:00 och alla var riktigt fulla utan jag som inte kunde drika

Jag och Lisa satt på en soffa lite längre bort mot baren

hon hade inte heller drukit så mycket kanske 2 glas

Turn me on av nicki Minaj & David Guetta hördes högt i högtalarna och jag ville upp och dansa

- Vill du gå och dansa frågade jag Lisa och log

- Visst svarade hon och gick upp

Vi gick till dans golvet och dansade loss

jag såg hur Harry och Amanda gick ut för att ta lite luft,

Denise och Louis satt och snackade i soffan där jag och Lisa satt förut,

Zayn, Maja, niall och Bea dansade med varandra mitt i dans golvet

efter några minuter började LMFAO - Sexy and i know it och alla hade gjort en stor ring där 1 eller 2 personer kunde gå in och dansa lite

jag puttade in Lisa i ringen och hon kollade på mig med en mördar blick och jag bara skrattade

hon gick in i mitten av ringen och dansade WOW hon kan verkligen dansa.

Alla stog och glode på henne med öppna munnar och stora ögon

Hon slutade dansa och alla började klappa man såg hur hon började rodna

jag såg att det var folk som hade filmat bland annat Louis och Zayn

- WOW du kan verkligen dansa sa jag när vi gick tillbaka till soffan för att sätta oss

- Tack jag har dansat sen jag var liten svarade hon och log

-Ska vi hem nu frågade jag dom andra

-Ja det tycker jag vi ska göra jag är sjukt trött svarade Niall och dom andra hållde med så vi åkte hem

Lisa´s perspektiv

Vi var på väg hem för att gå och lägga oss när killarna frågade om vi ville sova hos dom och det ville vi gärna så vi åkte direkt till dom

- NEJ VI HAR GLÖMT VÅRA PYJAMAS HEMMA skrek Maja precis när Liam låst upp dören till deras lägenhet

- Det är lugnt ni kan låna tröjor av oss sa Zayn och lugnade ner henne

Jag tog av mig mina skor direkt när vi kom in jag hade haft på mig dom skorna i 6 timmar nu och dom var rätt så höga

- Vart ska vi sova frågade jag Liam när vi satt i vardagsrummet

- Här i vardagsrummet med madrasser

- Okej men vart är madrasserna då? frågade jag

- kom vi går och hämtar dom sa Liam medan han drog upp mig från soffan

- Jag orkar inte klagade jag men han bara skratta och fortsätte att dra mig mot ett rum

Han öppnade rummet och tände lampan och gick in jag stannade utanför och väntade på honom plötsligt känner jag en kudde slängas på mig

- Hahahha jorden anropar sa Liam  och gav mig en madrass och sa att jag skulle lägga den i vardagsrummet

när jag gjort det så gick jag för att se vad jag skulle ta nu.

När jag var på väg dit krockade jag på Liam och ramlade över honom . Jag ställde mig snabbt upp

-Ojj Förlåt jag såg dig inte  sa jag och jag kände hur jag blev röd om kinderna

- hahha ne det är lungt det var mitt fel jag hållde på med mobilen sa han till mig och log lite smått

- Ska vi gå och lägga oss nu frågade jag efter en pinsam tystnad

- Okej men vi måste fixa madrasserna svarade han

- Vi har redan gjort det hörde jag någon säga bakom mig

- AAAAAA skrek jag

- Vadå? frågade  Liam Och Louis som det  var med en skräckslagen röst

- Louis skrämde mig sa jag och blev röd om kinderna

- hahhahahahha förlåt svarade Louis och skrattade

- kom sa Liam och bärde upp mig i hans famn

- Nej aaaaaaaaa sluta skrek jag och slog honom på axeln men han bara skrattade och fortsätte mot vardagsrummet

- Kan ni hålla käft någon gång skrek Amanda som hade kudden över huvudet och Harry låg brevid henne

Liam släppte ner mig och gick mot soffan

- Ska du sova där ? frågade jag honom

- Aa hurså svarade han

- Men nejje Kom sa jag och visade att han skulle komma och lägga sig brevid mig och det gjorde han

- Tack sa han och log mot mig

- Varsågod svarade jag och log tillbaka

Plötsligt ställer han sig upp jag tänkte precis undra vad han gjorde när han drog av sig sin tröjja och sina byxor mina ögon fastnade på hans mage shit vilken snygg mage tänkte jag för mig själv

Han la sig brevid mig och mina ögon lock började bli tyngre och tyngre till slut somnade jag





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria ...... - 13 april 2012 12:04

Hej Hej jag har inte lagt upp ett nytt kapitel för att vi har haft läxor och just nu så är jag sjuk men jag ska försöka sitta vid datorn och skriva ett nytt kapitel jag bloggar från min ipod just nu men jag ska bara upp och äta frukost och sen byta o...

Av Maria ...... - 2 april 2012 16:03


tidigare: Vi styrde oss mot nandos. När vi var framme beställde vi och satte oss och åt. På vägen hem bestämde vi oss att ha en film maraton hos oss och senare skulle dom sova här. Vi åkte hem till killarna och sen åkte jag och Liam för att ...

Av Maria ...... - 31 mars 2012 16:46


Hellu Jag ska skriva ett kapitel snart men jag har inga ideer Vad vill ni att det ska hända? har ni några ideer snälla komentera och säg om ni har Skulle uppskatta er hjälp Love ya Bjuder på en bild  med Harry och Louis     ...

Av Maria ...... - 30 mars 2012 20:01

   tidigare: - Tack sa han och log mot mig - Varsågod svarade jag och log tillbaka Plötsligt ställer han sig upp jag tänkte precis undra vad han gjorde när han drog av sig sin tröjja och sina byxor mina ögon fastnade på hans mage shit vilken ...

Av Maria ...... - 25 mars 2012 17:41

tidigare: Zayn´s perspektiv - Tjejor vad ska ni göra på idag ? undrade jag när jag och Maja var i vardagsrummet - Ni kan väl komma hem till oss så badar vi i vår pool sa Denise och alla hållde med så jag, Liam och Niall gick och bytte om och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards