Direktlänk till inlägg 15 mars 2012

kapitel 2

Av Maria ...... - 15 mars 2012 15:18

Tidigare

Alla hade en Walk-in-closet.

Huset var stort och våra föräldrar delade på betalnings summan.

bakom huset så hade vi en stor pool.

Vi hade varit här för en vecka sen och städat och stält alla möbler vart dom skulle stå så vi skulle slippa göra det när

vi kom hit.

___________________________________________________________________________________________________


                                 Amanda´s perspektiv

- Amanda hänger du med till mat affären med mig ? hörde jag Lisa ropa från köket

- Aa jag ska bara byta om svarade jag tillbaka

Jag tog på mig ett vitt linne och ett par svarta shorts med en svart kofta och ett halsband men fjädrar

<---------------Amanda´s outfit

När jag gick ner så hade Lisa på sig en blå skjorta pch ett par svarta shjorts och en svart väska

<---------------- Lisa´s outfit

När vi kom fram så skulle jag leta efter mjölken och obóyen

Jag letade efter obóyen i några minuter tills jag hittade den det var bara en kvar och precis när jag sträckte mig för att ta den så hann en kille före mig

- Oj förlåt ta den du sa han och kollade mig djupt i ögonen medan han sträkte obóyen till mig

- Nej det är lungt du kan ta den svarade jag snabbt

- Jag tar den bara om jag får dit nummer sa han och blinkade

jag tyckte han liknade en kille i bandet One direction som Maja och Lisa lyssnade på 24/7

- Okej sa jag och han sträkte fram mobilen och jag knappade in mitt nummer i hans mobil

Det är ju roligt att lära känna nya männisor

- du är inte här ifrån va?

- Nej det är jag inte jag kommer från sverige

- jag tänkte det för svenska tjejer är snygga sa han och blinkade ena ögat

Jag kände hur jag blev röd så jag kollade snabbt bort

- Men jag heter Harry Styles föresten, och vad heter du

Jag viste det, det var han i one direction undra vad Lisa och Maja kommer säga när jag berättar detta för dom

- Jag heter Amanda Rosenqvist

- Jaha okej det var trevligt att träffa dig Amanda men jag måste gå nu jag messar dig senare hej då sa han

- det var trevligt att träffa dig också hej då svarade jag snabbt


Har
ry´s perspektiv

Den där tjejen var skit snygg jag känner mig stolt för jag fick hennes nummer jag trodde hon skulle säga nej

jag sa att jag skulle messa henne så mitt nummer sparas men jag vet inte vad jag ska skriva.

Jag tog upp min mobil och letade bland kontakter och hittade henne jag skrev

Hej det är jag Harry i som du träffade i mataffären gör du något idag ? // Harry Styles

jag la ner mobilen i fickan och fortsätte hem.

När jag kom hem var killarna fortfarande i min och Louis lägenhet och spelade fifa 2012.

Jag gick in i köket för att göra något att äta.

Precis när jag tog tag i brödet så vibrera min mobil

det var Amanda det stog

Hej Harry, Nej jag gör inget särskilt idag varför undrar du ? // Amanda Rosenqvist

Jag svarade snabbt

Jo jag undrar om du ville komma förbi och kolla på film med grabbarna // Harry Styles

Grabbarna? // Amanda

AA Grabbarna i One direction om du vet vem det är // Harry

Svarade jag snabbt

Jaha dom såklart jag vet vem det är :) men kan mina andra kompisar komma?// Amanda

Såklart dom kan komma :) vi kan mötas vid milkshake city om en halv timme// Harry

Okej :) // Amanda

Amanda´s perspektiv

Jag berättade allt till tjejerna från affären till medelanden han skickat om att vi skulle mötas i milkshake city och Maja och Lisa verkade ta det rätt lungt

Vi tog på oss våra one piece jag och Denise hade likadana

det var halva rosa och halva lila

Amanda´s och Denise´s one piece


Bea´s one piece


Maja´s och Lisa´s one piece

Nu var vi framme vid milkshake city men killarna var inte här så vi fick vänta i några minuter till slut så kom dom och dom hade också på sig sina one piece

Maja hade med sig sin system kamera som hon köpt innan vi åkte till London så hon tog massa kort på vägen hem till killarna

När vi hade kommit till Louis och Harry´s lägenhet så hade dom köpt massa godis och drika .

När vi frågade vilken film vi skulle kolla på så sa dom att det var en läskig som heter


__________________________________________________________________________________________________

Så kapitel 2 är ute nu

Vad tror ni det är för film dom ska kolla på ?

Jag skrev detta kapitlet snabbt sådet kanske är några stav fel

Komentera så blir jag glad :)

 
 
Ingen bild

Amanda

15 mars 2012 17:13

Ihhhhhhhh!!!!!!!! :D

Maria ......

15 mars 2012 17:58

Ska riva kapitel 3 nu :)

 
Maria

Maria

15 mars 2012 18:38

skriva menar jag

http://odirectionnoveller.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Denise

17 mars 2012 21:19

never say never kanske hahhah

Maria ......

19 mars 2012 16:43

Precis never Say Never
tänk så det brukar jag göra för allt kan hända hör i världen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria ...... - 13 april 2012 12:04

Hej Hej jag har inte lagt upp ett nytt kapitel för att vi har haft läxor och just nu så är jag sjuk men jag ska försöka sitta vid datorn och skriva ett nytt kapitel jag bloggar från min ipod just nu men jag ska bara upp och äta frukost och sen byta o...

Av Maria ...... - 2 april 2012 16:03


tidigare: Vi styrde oss mot nandos. När vi var framme beställde vi och satte oss och åt. På vägen hem bestämde vi oss att ha en film maraton hos oss och senare skulle dom sova här. Vi åkte hem till killarna och sen åkte jag och Liam för att ...

Av Maria ...... - 31 mars 2012 16:46


Hellu Jag ska skriva ett kapitel snart men jag har inga ideer Vad vill ni att det ska hända? har ni några ideer snälla komentera och säg om ni har Skulle uppskatta er hjälp Love ya Bjuder på en bild  med Harry och Louis     ...

Av Maria ...... - 30 mars 2012 20:01

   tidigare: - Tack sa han och log mot mig - Varsågod svarade jag och log tillbaka Plötsligt ställer han sig upp jag tänkte precis undra vad han gjorde när han drog av sig sin tröjja och sina byxor mina ögon fastnade på hans mage shit vilken ...

Av Maria ...... - 27 mars 2012 17:39


tidigare: - Du behöver inte säga förlåt jag gillar dig också sa jag och log mot honom han log också - ska vi gå in nu ? undrade han - ja det tycker jag vi gör svarade jag tillbaka han tog min hand och vi gick in -----------------------...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards